« Home | L.T.B' s 'backbone' » | L.T.B nite » | 'the road to becoming a cool bass player'.. and i ... » | sing-A-long with panjang n kerk » | kalo xde duit, macam ni aje la.. (ape la nua, x su... » | Ketua Band Lorong Terbabas » | sesi latihan yang tak berape mantap.. » | Asian Beat 2007 (Southern Region) » | Mengarut... » | Line-up terkini Lorong Terbabas »

Once Upon a Time in Ayub (16)

Kalau nak cerita kisah2 kat Ayub ni, memang banyak....

Ini lah salah satu kisah salah seorang ahli band LTB...(nama dirahsiakan)
Aku pun pelik la...selama 4 tahun kitorang makan kat Ayub, ini lah kali pertama dia bersikap gelabah (lebih glabah dari Panjang kot)...x tau la kenape kan. Macam mana la boleh terjadi, roti canai yang sepatutnya disuap kemulut itu terjatuh ke atas meje. Entah lah, "Wei, kau pikir ape tu, sampai makan tak masuk mulut"....





Lebih x bole bla, masa tu jugak ayam goreng panas yang di order pun jatuh kat atas seluar dia (nama dirahsiakan)...Isk..isk...isk.
Kenape lah dengan kau ni. Kalau Nuar, Azri, Panjang ade skali kan best.....gayweng





Nak kutip ayam pun, pakai skill arpeggios...(laju) giler..
Cuba teka siapa dia?

shuk!! kekeke..ape kena ni?? pikir ape tu??

OOoooOOo...gitaris power LTB la ni..angau la tu

saya saksi utama...

aku sudah cas bateri.. yeah...

saya saksi kedua melihat skill skill arpeggios yang telah diguna pakai.

Bagus2...ramai saksi..ha ha ha...Raju, ade satu gambar yg aku rase kte kene selitkan dalam Post onec ....ayub ni. Gambar cawan tu, baru ade kene mengene sket...hahahaha..tp, nanti syuk marah pulak kan.

macam siot la lu shuki... mmg sah angau nih...

huh shuki angau ker???
nasib baik time dia main gitar goreng lagu dia x tersasul plak sebab angau hehe...

dia tengah angau ngn sape plak ehh

Ha ha ha!

shuk..shuk..

heheheh..sape la tuh! =D

T, dia adalah seorang yang kacak...hati-hati

ish, sblm bende jadik lg out of control, baik aku explain kat sini plak.. teman2 sume, roti canai tu tercampak sbb tgn aku terkena cawan air milo panas, tu yg reflex reaction die terbaling roti tu.. ayam tu plak, mamak ayub yg terjatuh kan atas sluar aku.. bukan kehendak aku.. aku cume mangsa keadaan.. hehehe.. xde sape pn yg nk di angaukan time tu.. sekian time kaseh.

padahal, syok kt qurratu ain mohammad sapian tu kan..haha

ompan tu ke? tak lawa pon..wakakaka...

Post a Comment